duminică, 29 ianuarie 2012

WarN'Riot aniverseaza 400 de postari!


Pe 29 Decembrie 2010 am facut prima postare,una al naibii de nereusita dar tot sunt mandra de ea.
Acolo a inceput totul,acolo a inceput revolta,dezmatul,razboiul si daca ma intrebati la acest moment de ce am ales un asemenea titlu' pentru blog probabil nu asi stii sa va raspund,a fost un impuls de moment,am fost un copil agitat inca din prima secunda de viata si mereu mi-a placut sa fiu eu aia acre e cu fundu'n sus,sa ma revolt.Asa ca de ce nu?Riot,baby.
Astazi,29 Ianuarie 2012,War N'Riot ajunge la impresionantul numar de 400 postari si 80.000 vizualizari,2 eveniment in acelasi timp.Asta da realizare!
De 400 de ori v-ati inecat amarul,ati ascultat o melodie,admirat o fotografie,votat la un sondaj,ras impreuna cu mine sau facand orice ati crezut voi ca e bine,v-ati regasit in postari si ati comentat.Fie ca v-au placut fie ca nu acestea sunt,400 de idei pe care voi le-ati placut,urat sau nu v-a pasat de ele,400 de postari pe care le-am scris mai mult cu sufletul si mai putin cu mintea.Chiar daca a fost o rubrica de melodii,o postare libera,un top sau un Sex,Drugs and Rock N'Roll,ma pot mandri cu fiecare dintre ele,pot spune ca am un blog bun,un numar maricel de rubrici,80.000 de nebuni care si-au pus mintea cu ce am scris eu si unul dintre cele mai nebune lucruri facute de cineva pe internet,un top cu o 1000 de melodi.
Va multumesc inca odata pentru fiecare click acre iti faceti pe link'ul WarN'Riot,pentru fiecare rand citit si comentariu publicat.Fara voi,aceasta postare cu numarul 402 nu ar fi fost posibila.

AnaisC. a mai trantit ceva pe foaie!

4 comentarii:

  1. La mai multe!Si,cu aceasta ocazie vad ca s-a rezolvat si treaba cu blogroll-ul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai fi crezut ca o sa ai 400 de postari si 80.000 de vizualizari in asa timp scurt? imi si aduc aminte cum ne-am "cunoscut"...tpu..am raspuns ambii la o intrebaare ca Jon Bon Jovi e solistul nostru preferat, si mi-ai lasat mesaj cu linkul blogului, mai stii? Eu la inceput am crezut ca esti baiat =)), nu de alta, dar rar mai intalnesti fete care sa asculte rock, no offence! oricum, sa ne traiesti si la mai multe. Eu unul nu obisnuiesc sa spun "la multi ani", asa ca o sa spun...la multe postari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Normal ca imi amintesc...TPU asta a creeat multe legaturi intre mine si oameni care chiar stiu ce e muzica buna.
      Na' ca-s fata:))...
      Atata timp cat ma tine inspiratia poti sa fi sigur ca postarile vor curge.

      Ștergere