duminică, 1 aprilie 2012

Unoeri trebuie sa alegi...

Acum 2 zile m-am intors la sala unde mi-ai varsat amarul si dezvoltat pasiunea pentru cateva luni bune pentru a sustine o demonstratie.Momentul cand m-am intalnit cu antrenorul a fost unul cu adevarat emotionant spunandu-mi ca peste 2 saptamani vor pleca in cantonament de 2 luni in afara tarii,odata cu acest anunt a venit si propunerea:daca vreau si eu sa merg.Nu m-am gandit prea mult pe moment si nu am putut da un raspuns final,sunt multe la mijloc:familia,voi,dupa 2 luni probabil nimic nu va mai fi ca inainte.
Evident,full day antrenamente,seara concursuri probabil 5-6 meciuri intr-o zi abia vom avea timp sa mancam ceva,daramite sa mai stam pe internet sau...sa scriem pe blog.Si nu e doar asta,dar daca voi lua macar bronzul va mai urma o sesiune de inca 2 luni jumate in alta tara(inca nu stim destinatia) in care,din nou nu vom avea acces la internet.
Stiu ca am spus intr-un post anterior ca toata chestia asta cu luptele s-a terminat,dar odata ce m-am vazut(din nou)pe saltea parca s-a reaprins ceva acolo adanc,de asemenea ceva aprins arde din ce in ce mai tare inca de pe 29 Decembrie 2010 cand am facut acest blog,loc unde mi-am facut prieteni buni si am intemeiat chiar si o familie.
Mama si bunica mea,evident nu sunt de acord si a inceput un adevarat conflict de interese la mine in casa si cum acest blog si voi mai ales,toti cei ce il cititi sunteti o parte foarte importanta din mine,aceasta decizie ramane la latitudinea voastra:

Sa se inchida WarN'Riot pentru aproape jumatate de an(poate si mai mult) sau nu?

Imi e foarte greu,decizia e in mainilie voastre!

4 comentarii:

  1. E de la sine inteles ca noi nu vrem ca WarN'Riot sa se inchida. Mai ales ca urmeaza vara, cand toti vom avea mult mai mult timp liber pe care sa-l petrecem pe bloguri.
    Insa decizia asta iti poate apartine doar tie, trebuie sa cantaresti lucrurile si sa ajungi la o concluzie benefica pentru tine, in primul rand.
    [Dar da, pentru mine ar fi un soc sa nu mai scrii o perioada ataaat de indelungata... si, daca nu vei avea acces la internet, sa nici nu mai comunicam].
    Iti urez mult succes in orice vei alege! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. asta cred ca e gluma de 1 aprilie. Daca nu e...grea decizie. Banuiesc ca nu e nevoie sa iti spun parerea mea ( ca si cea a celorlati cititori), dar pana la urma decizia iti apartine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,e o mare oportunitate,dar e un pret mult prea mare.Mi-ai spus si tu pe Mess ca in Romania nu prea poti face mare lucru cu luptele greco-romane.Nu iti voi spune "sa-ti asculti inima" sau "fa ce consideri ca e mai bine",pentru ca stiu ca e greu sa alegi intre doua lucruri importante,dar eu in locul tau as alege blogul.
    Pentru mine(si nu numai) ar fi o tragedie si un soc ca WarN'Riot sa ramana fara stapana jumatate de an.Mai mult,nici nu vom mai putea conversa,si acest lucru este iar nedrept.
    Aici e vorba de o perioada lunga de timp.daca erau 2-maxim 3 saptamani eu as fi rezistat fara WNR(cu greu ce-i drept),insa aici e vorba de 6 luni,la naiba!
    Parerea mea:nu pleca!(asta daca nu e o farsa de 1 Aprilie,dupa cum a spus si Sebastian)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bun, deci in primul rand postarea mi s-a parut foarte sincera si sper ca nu vrei sa facem cu inima, daca ar fii o farsa.
    In al doilea rand si pe mine ma enerveaza raspunsurile de gen "urmeaza-ti inima", fiind o decizie atat de grea nu stiu daca poti sa "iti urmezi inima". Acum depinde doar de tine, de ce iti place mai mult, si m-ar durea inima ingrozitor sa vad ca nu mai scrii si nu mai comunici cu noi.
    War N'Riot e vocea noastra, a celor care mai o niste materie cenusie in cutiuta aia craniana, si daca nu ar mai exista am ramane muti.
    Alegerea este in mainile tale, dar daca vrei parerea mea ai doua oportunitati: sa castigi o sansa foarte mare in lumea luptelor greco-romane sau sa ramai cu noi.Dintre aceste doua, ca sa iti fie mai usor sa alegi iti zic ceva spus de cineva foarte intelept, la care tin mult:"Ei bine daca la 35 de ani va trebuii sa fac o alegere de genu' puteti sa fiti siguri ca as prefera sa dorm sub o cutrie de carton da' as fi continuat sa public poze,articole,coperte,top'uri si tot ce imi sta in putinta pentru a tine muzica adevarata vie."
    Sper ca ai inteles ce vreau sa spun.
    In final vreau(si cred ca toti vrem) sa ramai cu noi, nu stiu ce as face cateva zile fara WNR, dar mai mult de jumatate de an?
    Iris, iris nu pleca!

    RăspundețiȘtergere