sâmbătă, 16 iunie 2012

Saturday Rocks:20 Greatest Evanescence Songs


A doua saptamana de Saturday Rocks va intampina cu un top 20 Evanescence.Au luat nastere in '95 si pana acum au lansat 3 albume,cu un total de 37 de single'uri.S-au urcat usor usor in preferintele mele vis-a-vis de trupele tinere(pentru mine trupa tanara inseamna infiintata dupa '95) si faptul ca oscileaza intre mai multe stiluri patsradu-si acel simt gotic care i-a consacrat mi se pare fantastic,plus ca pana acum nici o alta solista cu calitatile vocale asemanatoare cu ale lui Amy Lee nu mi-a prea intrat la suflet.
Fara alte introduceri,haideti sa vedem top 20 cele mai bune cantece Evanescence,cu precizarea aferenta conform caruia tin sa va informez ca toate top'urile publicate pe acest blog sunt facute intr-o nota cat mai putin subiectiva,incercand sa privesc lucrurile "din afara",dar totusi parerea mea se simte si sunteti liberi sa imi atrageti atentia asupra aranjarii melodiile sau a orice altceva intr-un top,lasandu-ma sa stiu cum ar fi aratat in opinia voastra(chiar puteti face unul).

20 Greatest Evanescence Songs:

20. Sick


19. Snow White Queen


18. Lacrymosa


17. All that I’m living for


16. My hearts is Broken


15. Sweet Sacrifice


14. The Other Side


13. Lost in Paradise


12. Taking over me


11. My last breath


10. Good Enough


9. Haunted


8. Call me when you’re sober


7. Lithium


6. Everybody’s Fool


5. What you want


4. Bring me to life


3. Hello


2. My Immortal


1. Going Under


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu