marți, 17 iulie 2012

De ce scriu in engleza?

Cu siguranta imi stiti teoria depsre limba romana din compozitiile unor...romani,am dezabatut subiectul asta si in postarea despre Eurovision’ul de anul asta.Desi nu sunt patriota absolut deloc,si inca mai am o doza de respect fata de tara asta doar pentru niste oameni pe care “ni i-a dat”(nu i-a nascut Romania,puteau traii oriunde,da’ cum pune romanu’ ochii pe o ocazie de monopol,o va face cu siguranta)tin la limba romana,si incerc sa o tratez caatare.Subiectul “melodii lansate in alte limbi” e deja inchis,pentru ca ceea ce scoate “Romania”,daca tot e sa ne referim la niste curve in chiloti ca fiind prinipalul produs de export(mi-e jena sa admit asta),vorbim de anumiti bloggeri care scriu postari(mai rar),de obicei titluri in engleza,printre care si eu.

Pai...de ce?

Explicatia e una destul de simpla si va voi transmite ideea in termenii mei,cei “tehnici” ma omoara lent.Blogger este un produs Google,trebuie sa scriu candva si despre asta,de ce Blogger si nu alte...habar n-am cum se cheama astea.Aaa:-?Pentru ca nu stiam ca exista altele,gata,nu mai tebuie sa scriu despre asta:)).Cum ziceam,Blogspot(ca sa nu folosesc “blogger” pana la epuizare) este un produs Google,mai pe intelesul meu unii intra pe Google si bat ceva,cum ar fi 1000 Greatest Rock Songs,ai bine atunci le apare una din postarile tale,probabil printre primele rezultate ale cautarii.Cred ca acest lucru se aplica si la Wordpress sau alte...din astea,dar am zis sa mai ridic putin “mama” blogului meu in slavi.Ca sa vo zic si mai pe inteles tuturor,toata lumea cand cauta un top,mai ales bate 100 Greatest Songs,nu sunt multi care sa bata “100 Cele mai bune cantece”,cuvinte pe care le scriu de obicei in continutul postarii,dar nu mi-o urca atat de sus in rezultate daca e in continut si nu in titlu.Si plus de asta,de ce sa nu recunoastem,100 Greatest Songs suna de 1000 de ori mai bine decat 100 Cele mai bune cantece.Dar motivul ramane primul pe care vi l-am dat,sper ca ati inteles mare lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu