luni, 20 august 2012

Trebuie sa intelegem ca fiecare artist are publicul sau tinta


Aici termenul de artist fiind interpretat dupa bunul plac al fiecaruia.
Nu stiu ce febra galbena a dat in public,producatori sau in cerealele de dimineata ale fiecaruia din “noua generatie”,dar in ultimii 5 ani pe piata apar doar rebuturi,principalul cos de gunoi al mass-mediei(pe langa ziare/reviste de gen tabloid)fiind industria muzicala,ma rog,nu asta e ideea,nu te poti astepta de la “adolescentii” cu pretentii de adult din zilele noastre sa inteleaga ca Flo Ride nu face altceva decat sa le explice cum se efectueaza sexul oral prin ale sale compozitii extraordinare(sper ca se simte sarcasmul)sau ca Bieber nu e gay ci doar o papusa mass-media(paradoxal si eu fac parte din “adolescentii” din ziua de azi,dar cu toata modestia spun ca nu ma regasesc printre ei si sper ca am demonstrat asta in repetate randuri),ideea e ca nu toata lumea poate asculta acelasi gen de muzica.
Pai ce ne-am face daca am asculta toti Guta?Pe langa faptul ca populatia Terrei si-ar dubla greutatea,datorita cefei de porc si a ghiulurilor(nu,ceafa de porc nu are loc cu Guta,el avand-o pe a lui,doar incercsa imi imaginez ce s-ar intampla daca un anumit tip de “public” ar domina),bietul Guta nu ar mai respira sub gramezile de bani sub care l-ar ingropa nuntasii,ma rog,asta se intampla si acum.Dar daca am asculta toti asa numita “muzica buna”?Nu stiu ce intelege fiecare dintre voi prin muzica buna,dar eu va oi da definitia mea:O compozitie creeata prin instrumente si “asezonata” cu o voce care sa-ti lase timpanele intregi si sa mai fie si placuta(suna mai mult a reteta de rata pe varza).Ei bine daca am asculta toti muzica buna inseamna ca pe pamant ar fi doar persoane cu spirit de discernamant,spirit liber si gusturi bune,si daca ar fi asa nu ar mai exista criminali/violatori si doar avocati si judecatori,n-ar mai exista gunoieri ci doar corporatii care lasa in urma munti de gunoaie.Intelegi rationamentul?
Avem nevoie de varietate,de opinii diferite si de oameni diferiti pentru ca toate sa functioneze cum trebuie.Bine,nu atat de diferiti,adica prosti,asta facand ca nimic sa nu functioneze cum trebuie,dar inca ma rog ca totul sa revina la normal.
Ce am vrut sa explic prin aceasta postare(nu stiu cat sunt eu in materie sa eplix ceva oricui,mai ales cuiva care nu intelege...) este ca mereu vor fi opinii diferite fata de orice in functie de fiecare om,lucru pe care fiecare dintre noi il stie dar nimeni nu il intelege,nu vrem sa intelegem ca exista atata prostie si nu intelegem de ce lor nu le plac lucrurile de calitate,cum ne plac nou,stiind ca acestea sunt intr-adevar de calitate si ca noi nu suntem absurzi.In fine,nici asta nu era ideea postului in cauza,ideea principala(in final)este ca fiecare “artist” care iese acum pe piata se conformeaza dupa cerinta publicului si trebuie sa intelegem ca fiecare dintre ei isi alege un public tinta si isi asuma toate responsabilitatile cand o face(aici ma refer la suma infima sau enorma de bani pe care o castiga,numarul de sutiene aruncate pe scena,media de varsta a oamenilor care vor venii la concert si asa mai departe).Nu trebuie sa judecam “artistii” pentru ce a devenit industria muzicala,ci publicul,noi(ma rog,ei)au facut din cea mai banoasa industrie un cos de gunoi in care rebuturile stau la loc de cinste,chiar si artistii de alta daca schimbandu-se dupa bunul plac al audientei.Imi amintesc ca acum un an si ceva cand am facut blogul asta eram cea mai revoltata persoana din lume(si nu exagerez),nu neaparat pe cei care asculta muzica proasta ci pe mine,pentru ca am ascultat muzica proasta,fara sa vreau sa aud vreun cantec bun pe care maicamea saraca mi-l baga cu forta pe gat(iarta-ma,mama:))),acum am reusit sa inteleg ca nu are rost,si ca nu Bieber e de vina ca imaginea de “gay” il prinde atat de bine si ca face milioane pentru fiecare dislike dat la o melodie de’a lui pe YouTube sau ca Lady Gaga nu are nicio vina fata de titulatura de satanista,trebuie sa intele odata pentru totdeauna ca fiecare artist are publicul sau tinta si mai presus de asta trebuie sa inteleg ca fiecare artist are in spate o droaie de oameni care fac milioane de pe spatele lor si le folosesc ca pe niste papusi,fara a primii ei orice fel de apelativ,dar asta e un subiect ce il vom dezvolta intr-o postare viitoare.

Un comentariu: