sâmbătă, 6 octombrie 2012

Saturday Rocks:55 Greatest Scorpions Songs:



Cu o mama consumatoare de muzica buna si cu o casa plina de albume originale ale celor mai mari nume pe care eu le dadeam cu nonsalanta pe paduchi ca Andra,Delia sau Miley Cyrus(o sa mor spunand ca ma detest pentru asta)era si greu ca,la un moment dat sa nu realizez ce trebuie sa faca parte din playlist’ul meu si ce nu.Una din trupele favorite ale maicamii(Elvis nu se pune ca trupa asa ca trupa favorita a maicamii)e Scorpions si mereu va fi asa,lucru pe care eu nu l-am inteles nici dupa ce am “inceput” cu muzica buna,ascultand doar trupele in a caror inregistrari live vedeam doar baieti ce aratau “bine” cu parul valvoi si pantaloni de piele.Si nu inteleg de ce nu m-au atras si ei de prima data,avand de asemenea nadragi de piele si podoaba capilara in vant.Oricum,din diferite motive Scorpions nu mi se parea o trupa “cool” si abia dupa ce i-am vazut live am inceput sa fiu obsedata de melodiile lor(la propriu).Si dupa ce le-am ascultat fiecare melodie in parte de atatea ori incat sa fie de ajuns pentru a le putea aranjat intr-o ordine,m-am decis sa fac si un top.



55 Greatest Scorpions Songs:

55.She said
54.Rock zone
53.Hurricane 2000
52. He’s a woman-She’s a man
51. 10 Light Years away
50. Eye to Eye
49. Media overkill
48. Crazy world
47. Catch your train
46. Can’t get enough
45. Here in my heart
44. She’s knocking at my door
43. Wild Child
42.No limit
41.Spirit of rock
40.Falling in love
39.Can’t live without you
38.I’ve got to be free
37.We’ll burn the sky
36.Virgin Killer
35.Loverdrive
34.Fly on the rainbow
33.Far away
32.Dark Lady
31.Drifting sun
30.Life’s like a river
29.Action
28.Leave me
27.Backstage queen
26.Longing for fire
25.Born to touch your feelings
24.This time
23.Moment of glory
22.Woman
21.Raised to rock
20.Holiday
19. Lady Starlight
18. Animal Magnetism
17. Rhythm of love
16. Sting in the tail
15. Blackout
14. In Trance
13.Humanity
12.Believe in love
11.Living and dying
10.Lonely nights
9.You and I
8.Big city nights
7.Wind of change
6.Send me an angel
5.No one like you
4.Always somewhere
3.When the smoke is going down
2.Still loving you
1.Rock you like a hurricane

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu