vineri, 26 octombrie 2012

WarN'Riot e blog!



Simt nevoia sa clarific asta odata pentru totdeauna.Nu stiu daca era neaparata nevoie de o postare exclusiva pentru o problema atat de “minora”(dar care ma inebuneste)dar pana sa gasesc un context potrivit am zis sa o fac asa.
Multa lume nu intelege diferenta dintre site/blog/forum,cu ce se mananca fiecare fiind deja mult prea greu de inteles,iar dupa aproape 2 ani de blogging(asta da numar)nici eu nu pot definii in doar cateva randuri un “blog”,fiecare avand perceptia proprie asupra acestui taram “necunoscut” pentru unii.Si nu cer o definitie exacta,nu ma intereseaza cum percepeti voi un blog,un forum sau un site,nu vreau sa va schimb perceptia supra niciunuia dintre acestea sau sa va spun cum “ar trebui sa-l vedeti” pentru ca nici eu nu stiu exact cum ar trebui sa privesc oricare din acestea,fiecare mic coltisor de pe internet devenind altceva dupa 5 randuri sau 2 imagini,vreau doar sa intelegeti ceea ce cititi pe fundalul asta care va scoate ochii de fiecare data,vreau sa va fac sa intelegeti odata pentru totdeuna ca WarN’Riot este un blog.
Multi l-au botezat in diferite feluri,numindu-l “site”(lucru care m-a facut sa ma simt oarecum ciudat,pana la a scapa de “.blogspot” si sa trecem direct “.com” fiind cale destul de lunga) sau forum(lucru care m-a amuzat teribil).Atata timp cat e sub “aripa” blogspot si Google face bani pe spatele postarilor mele(cu cata mandrie o spun.Da,sarcasm)War N’Riot este un blog.Si nu ma deranjeaza neaparat faptul ca unii imi numesc blogul site,dar cat de greu poate fi sa faci diferenta intre un forum si un blog?
Prin aceasta sper ca toata lumea sa inteleaga ca WarN’Riot este un blog(am zis-o de 3 ori la naiba,poate pricepeti pana la urma).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu